AKCJE SPECJALNE: Akcja Filtracja
„Akcja Filtracja” to edukacja w zakresie procesów filtracji samochodowej, produktów i ich właściwości, odpowiedniego doboru filtra do danego modelu samochodu, ale nie tylko. Marka FILTRON kładzie także szczególny nacisk aspekty związane z obsługą klienta czy wpływu filtracji na środowisko i zdrowia pasażerów.
Akcję organizuje producent filtrów samochodowych – firma MANN+HUMMEL, właściciel marki FILTRON. O jej najwyższy poziom zadbają eksperci marki FILTRON, Grzegorz Duda – ambasador Akcji Filtracji, wielokrotny mistrz w rajdach oraz gospodarz programów „Garaż Dudy” i „101 napraw” w TVN Turbo – również ambasador Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników i Akademii Młodego Mechanika oraz syn Grzegorza Dudy – Karol.
Aby wziąć udział w „Akcji Filtracja” wystarczy zalogować się na stronie Akademii Młodego Mechanika, przejść szkolenie przygotowane przez ekspertów marki FILTRON i rozwiązać test sprawdzający. Na najlepszych czeka „Zielona Karta” – gwarancja udziału w finałach XI Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników.
Eksperci marki FILTRON, we współpracy z Grzegorzem i Karolem Dudą, przygotowali cykl szkoleń składający się z lekcji wideo poświęconych zagadnieniom filtracji:
- Istota filtracji
- Filtry powietrza
- Filtry oleju
- Filtry paliwa
- Filtry kabinowe
Filtry marki FILTRON są od ponad 35 lat produkowane w wielkopolskim Gostyniu. Każdego roku powstaje tam ponad 90 milionów filtrów, które są wybierane przez tysiące europejskich mechaników. W nowoczesnym laboratorium producent marki FILTRON używa ponad 60 metod badawczych zgodnych z międzynarodowymi standardami. Kontroluje zarówno jakość materiałów używanych do produkcji, jak i wytrzymałość oraz skuteczność gotowych produktów.
Asortyment filtrów FILTRON zapewnia pokrycie 97% europejskiego rynku pojazdów. Marka oferuje wszystkie rodzaje filtrów przeznaczonych dla branży motoryzacyjnej, a także filtry do maszyn, sprzętu ciężkiego oraz urządzeń specjalistycznych.