Akcja „Moje NEO Tools” na XI Ogólnopolskich Mistrzostwach Mechaników


neo tools poziom
Grupa Topex i jej marka NEO Tools po raz kolejny został Głównym Partnerem Branży Narzędziowej Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników.

W tym roku oprócz konkurencji praktycznych pod nadzorem NEO TOOLS, zostanie przeprowadzony program edukacyjny „Moje NEO Tools”


Grupa Topex to polska firma, oferująca szeroki wachlarz narzędzi i elektronarzędzi, a jej priorytetem jest wspieranie ludzi używających narzędzi, w tym mechaników samochodowych. Obecnie w portfolio Grupy Topex znajduje się 5 marek własnych z ofertą ponad 7200 produktów, dedykowaną do różnych segmentów rynku. Główną marką Grupy Topex stanowi NEO Tools, bardzo dobrze znana wszystkim uczestnikom Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników.

To właśnie na stanowisku NEO Tools odbywały się konkurencje praktyczne z wykorzystaniem narzędzi marki, a jej eksperci byli zawsze gotowi do odpowiedzi na pytania dotyczące oferty narzędzi NEO, oraz sposobu ich wykorzystania w warsztacie samochodowym. W kompetencji marki leży dostarczanie niezawodnych narzędzi, które charakteryzuje wytrzymałość, precyzja wykonania, ergonomia i wysoka jakość. Produkty NEO testowane są zarówno w specjalistycznych laboratoriach jak i realnych miejscach pracy. Mechanicy, wykonując codzienne prace warsztatowe dostarczają informacje zwrotne pozwalające ciągle ulepszać narzędzia NEO.

„Tym razem Grupa Topex angażuje się w Ogólnopolskie Mistrzostwa Mechaników z jeszcze większym rozmachem niż do tej pory. Wszystkie konkurencje praktyczne, które odbędą się podczas finałów Mistrzostw w Poznaniu, zostaną przeprowadzone z wykorzystaniem narzędzi marki NEO Tools. Nasze doświadczenia z poprzednich edycji wydarzenia pokazują, że zarówno ze strony zawodowych, jak młodych mechaników, jest ogromne zainteresowanie kwestią wykorzystywania nowoczesnych narzędzi w codziennej pracy. Tym bardziej, że na rynku pojawia się wiele nowości” – mówi Jarosław Kowalczyk,  Manager Projektów Marketingowych Grupy Topex.

Produkty NEO Tools to wysokiej klasy narzędzia dla wymagających użytkowników i profesjonalistów. Jednak, aby w pełni wykorzystywać ich funkcje przez lata, niezbędna jest szczegółowa wiedza. O dostarczenie bogatej dawki informacji w tym zakresie zadbają eksperci marki. Dzięki materiałom edukacyjnym m.in. w formie poradników wideo, uczestnicy Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników dowiedzą się jak obchodzić się z narzędziami w warsztacie samochodowym, jak z nich efektywnie korzystać, jakie dają możliwości.
Materiały edukacyjne będą udostępniane m.in. za pośrednictwem Akademii Młodego Mechanika w ramach akcji „Moje NEO Tools”, której ambasadorem jest Grzegorz Duda, współtwórca i ambasador Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników i Akademii Młodego Mechanika, wielokrotny mistrz w rajdach oraz gospodarz programów „Garaż Dudy” i „101 napraw” w TVN Turbo.

„Motoryzacja rozwija się w zawrotnym tempie, a wraz z nią narzędzia wykorzystywane w warsztatach samochodowych. Sam prosty klucz już nie wystarczy. Oferta narzędzi jest bardzo bogata, ich funkcje coraz bardziej zaawansowane i ułatwiające pracę. Ale bez szczegółowej wiedzy na ich temat można przysporzyć sobie więcej problemów niż korzyści. Dlatego chcemy wykształcić w młodych i zawodowych mechanikach nawyk dbałości o narzędzia warsztatowe i zmotywować ich do zapoznania się z tym obszarem tak potrzebnym w każdym warsztacie samochodowym” – wyjaśnia Grzegorz Duda.

Materiały edukacyjne dotyczące stosowania narzędzi marki NEO Tools w pracy warsztatowej będą dostępne na każdym etapie Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników – od przygotowań do eliminacji po same finały. Eksperci Grupy Topex udostępnią także testy sprawdzające wiedzę, a ci, którzy zdobędą najwyższą liczbę punktów, otrzymają „zieloną kartę” i prawo do udziału w finałach bez względu na wynik eliminacji.

Finały XI Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników odbędą się podczas Poznań Motor Show – największych targów motoryzacyjnych w Polsce – w dniach 7-10 kwietnia 2022 r.