Edukacja młodzieży w zakresie filtracji samochodowej jest niezwykle istotna dla marki FILTRON, która co roku aktywnie wspiera Ogólnopolskie Mistrzostwa Mechaników.
Marki FILTRON nie trzeba przedstawiać wiernym uczestnikom Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników. Jako partner wydarzenia FILTRON dba o edukację młodych mechaników w zakresie filtracji samochodowej, organizuje akcje edukacyjne, w formie materiałów szkoleniowych i bezpośrednich spotkań z ekspertami, dostarcza młodym ludziom potężną dawkę wiedzy nie tylko o samej filtracji, ale także aspektów dotyczących ekologii w kontekście rozwoju motoryzacji.
Firma MANN+HUMMEL, właściciel marki FILTRON, już przygotowuje się do tegorocznej XI edycji Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników. Istotnym elementem aktywności przygotowanych przez markę dla uczestników wydarzenia jest „Akcja Filtracja”. Dzięki materiałom edukacyjnym zamieszczonym w Akademii FILTRON i Akademii Młodego Mechanika uczestnicy Mistrzostw zdobywają wiedzę, przygotowują się do eliminacji, mierzą się z testami, a na najlepszych czeka wyjątkowa nagroda – „zielona karta” uprawniająca do udziału w finałach.

Filtry marki FILTRON
są produkowane w wielkopolskim Gostyniu od niemal 40 lat. Każdego roku
powstaje tam ponad 90 milionów filtrów, które są wybierane przez tysiące
europejskich mechaników. W nowoczesnym laboratorium producent marki FILTRON
używa ponad 60 metod badawczych zgodnych z międzynarodowymi
standardami. Kontroluje zarówno jakość materiałów używanych do
produkcji, jak i wytrzymałość oraz skuteczność gotowych produktów. Jakość i niezawodność filtrów FILTRON to
zasługa nowoczesnych linii i procesów produkcyjnych, których precyzja
weryfikowana jest przez niezależne firmy certyfikujące. Asortyment
filtrów FILTRON zapewnia pokrycie 97% europejskiego
rynku pojazdów. Marka oferuje wszystkie rodzaje filtrów przeznaczonych
dla branży motoryzacyjnej, a także filtry do maszyn, sprzętu ciężkiego
oraz urządzeń specjalistycznych. Źródło: FILTRON