Z marką FILTRON wprost do finału XI Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników


filtron mm2022

Edukacja młodzieży w zakresie filtracji samochodowej jest niezwykle istotna dla marki FILTRON, która co roku aktywnie wspiera Ogólnopolskie Mistrzostwa Mechaników.

Marki FILTRON nie trzeba przedstawiać wiernym uczestnikom Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników. Jako partner wydarzenia FILTRON dba o edukację młodych mechaników w zakresie filtracji samochodowej, organizuje akcje edukacyjne, w formie materiałów szkoleniowych i bezpośrednich spotkań z ekspertami, dostarcza młodym ludziom potężną dawkę wiedzy nie tylko o samej filtracji, ale także aspektów dotyczących ekologii w kontekście rozwoju motoryzacji.

 

Firma MANN+HUMMEL, właściciel marki FILTRON, już przygotowuje się do tegorocznej XI edycji Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników. Istotnym elementem aktywności przygotowanych przez markę dla uczestników wydarzenia jest „Akcja Filtracja”. Dzięki materiałom edukacyjnym zamieszczonym w Akademii FILTRON i Akademii Młodego Mechanika uczestnicy Mistrzostw zdobywają wiedzę, przygotowują się do eliminacji, mierzą się z testami, a na najlepszych czeka wyjątkowa nagroda – „zielona karta” uprawniająca do udziału w finałach.


Nasze doświadczenia z ostatnich lat pokazują, że młodym mechanikom przyda się dodatkowe źródło bardziej szczegółowej wiedzy. Co roku obserwujemy entuzjazm młodych ludzi podczas rozmów z naszymi ekspertami. Praktycznej wiedzy oraz wskazówek przydatnych w przyszłej pracy zawodowej młodzież nie zdobędzie w szkole. Dlatego tak dużym zainteresowaniem cieszą się materiały edukacyjne, które w różnej formie przygotowujemy przed każdą edycją Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników.
Paweł Grześkowiak Brand Manager MANN+HUMMEL FT Poland

Marka FILTRON to także „FILTRON BENEFIT”. Program lojalnościowy skierowany do profesjonalistów – mechaników zawodowych i sprzedawców z branży motoryzacyjnej. Uczestnicy tego programu oprócz możliwości otrzymania nagród za zakupy filtrów korzystają również z przygotowywanych przez markę FILTRON materiałów edukacyjnych, instruktażowych i ułatwiających pracę, a poziom swojej wiedzy i umiejętności mogą sprawdzić m.in. podczas XI Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników w kategorii Mechanik Zawodowy.
Paweł Stachowiak Marketing Manager MANN+HUMMEL FT Poland, Lider Projektu FILTRON BENEFIT


filtron poster

W ramach Akademii Młodego Mechanika wspólnie z marką FILTRON uczymy młodych ludzi, którzy w przyszłości będą naprawiać nasze samochody. Jeśli teraz nie wyposażymy ich w odpowiednią wiedzę i umiejętności, nie wyrobimy w nich potrzeby ciągłej edukacji, trudno będzie im odnaleźć się w bardzo dynamicznie rozwijającej się branży motoryzacyjnej. Grzegorz Duda ambasador „FILTRON BENEFIT 2022!”, wielokrotny mistrz w rajdach oraz gospodarz programów „Garaż Dudy” i „101 napraw” w TVN Turbo – również ambasador XI Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników i Akademii Młodego Mechanika

 

Filtry marki FILTRON są produkowane w wielkopolskim Gostyniu od niemal 40 lat. Każdego roku powstaje tam ponad 90 milionów filtrów, które są wybierane przez tysiące europejskich mechaników. W nowoczesnym laboratorium producent marki FILTRON używa ponad 60 metod badawczych zgodnych z międzynarodowymi standardami. Kontroluje zarówno jakość materiałów używanych do produkcji, jak i wytrzymałość oraz skuteczność gotowych produktów.

 

Jakość i niezawodność filtrów FILTRON to zasługa nowoczesnych linii i procesów produkcyjnych, których precyzja weryfikowana jest przez niezależne firmy certyfikujące. Asortyment filtrów FILTRON zapewnia pokrycie 97% europejskiego rynku pojazdów. Marka oferuje wszystkie rodzaje filtrów przeznaczonych dla branży motoryzacyjnej, a także filtry do maszyn, sprzętu ciężkiego oraz urządzeń specjalistycznych.

 

Źródło: FILTRON