W Partnerach siła
XI Ogólnopolskie Mistrzostwa Mechaników wracają z pomocą swoich partnerów. To dzięki ich ogromnemu zaangażowaniu wydarzenie z roku na rok nabiera coraz większego rozmachu. Podczas przygotowań do eliminacji i w trakcie samych finałów uczestników OMM ponownie będzie wspierać marka PLATINUM ORLEN OIL. W ubiegłym roku dzięki akcji PLATINUM CARD zespół uczniowski w kategorii Młody Mechanik, który zdobył najlepszy wynik w testach wiedzy o środkach smarowych oraz płynach eksploatacyjnych, zyskał możliwość udziału w finałowej rozgrywce.
„Nasz udział w Ogólnopolskich Mistrzostwach Mechaników to przede wszystkim edukacja. Naszym celem jako polskiej spółki, jest wyposażenie zwłaszcza młodych mechaników w profesjonalną wiedzę dotyczącą odpowiedniego doboru środków smarowych i płynów eksploatacyjnych do danego modelu pojazdu. Na tych działaniach koncentrowaliśmy się w ubiegłym roku m.in. tworząc lekcje w ramach Akademii Młodego Mechanika. W tym roku chcemy nagrać kolejne materiały edukacyjne z użyciem najnowszej technologii, tak aby zarówno zaciekawić, jak i zaangażować odbiorcę. Planujemy również szkolenia w szkołach z udziałem naszych ekspertów, a na finały przygotowujemy specjalne konkurencje z pomocą Ambasadorów marki PLATINUM ORLEN OIL” – mówi
Klaudyna Bujak Dyrektor Działu Sprzedaży Krajowej i Marketingu ORLEN OIL.
PLATINUM ORLEN OIL to także niezapomniane spotkania z Ambasadorami tej marki – Robertem Kubicą, Kubą Przygońskim oraz Bartoszem Zmarzlikiem.
Ogólnopolskie Mistrzostwa Mechaników nie mogłyby się odbyć bez marki FILTRON. W ramach „Akcji Filtracja”, dzięki materiałom edukacyjnym zamieszczonym w Akademii Młodego Mechanika uczestnicy Mistrzostw zdobywają wiedzę, przygotowują się do eliminacji, sprawdzają wiadomości rozwiązując testy, a na najlepszych czeka wyjątkowa nagroda – „zielona karta” uprawniająca do udziału w finałach. Tak będzie także i w tym roku.
„Nasze doświadczenia z ostatnich lat pokazują, że młodym mechanikom brakuje szczegółowej wiedzy na temat filtracji w motoryzacji. Co roku obserwujemy entuzjazm młodych ludzi podczas rozmów z naszymi ekspertami. Ogromnym zainteresowaniem cieszą się materiały edukacyjne, które w różnej formie przygotowujemy przed każdą edycją Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników” – mówi
Lidia Misiuna, Head of Marketing MANN+HUMMEL, właściciela marki FILTRON.
Podobne akcje zapewniające uczestnikom XI Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników edukację i udział w finałach dzięki „zielonej karcie” przygotowali także inni partnerzy wydarzenia. Młodzi i zawodowi mechanicy będą mieli do wyboru udział w:
- „PLATINUM CARD” od marki PLATINUM ORLEN OIL
- „Akcja Filtracja” od marki FILTRON
- „Moje NEO Tools” od Grupy Topex
- „Naładuj się Wiedzą” od marki VARTA
- „Zielona Karta John Deere” od John Deere Polska
- „BEZ NAPINKI Z BRIGGS&STRATTON” od firmy Chabin – dystrybutora Briggs&Stratton
„Tym razem Grupa Topex angażuje się w Ogólnopolskie Mistrzostwa Mechaników z jeszcze większym rozmachem niż do tej pory. Wszystkie konkurencje praktyczne, które odbędą się podczas finałów Mistrzostw w Poznaniu, zostaną przeprowadzone z wykorzystaniem narzędzi marki NEO Tools. Nasze doświadczenia z poprzednich edycji wydarzenia pokazują, że zarówno ze strony zawodowych, jak młodych mechaników, jest ogromne zainteresowanie kwestią wykorzystywania nowoczesnych narzędzi w codziennej pracy. Tym bardziej, że na rynku pojawia się wiele nowości” – mówi
Jarek Kowalczyk, Manager Projektów Marketingowych Grupy Topex.
„Od lat współpracujemy z warsztatami samochodowymi. Zachęcamy mechaników do działań prewencyjnych i do sprawdzania stanu akumulatorów w pojazdach kierowców, dostarczamy narzędzia ułatwiające diagnostykę, montaż czy dobór odpowiedniego akumulatora do pojazdu. Cieszymy się, że nasi eksperci będą mogli podzielić się wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników” – mówi
Magdalena Broszkiewicz, Marketing Manager Clarios Poland, właściciela marki VARTA„Mechanicy samochodowi powinni zdawać sobie sprawę, że bezpieczeństwo pracy w serwisie zapewnia nie tylko dostosowanie do wymaganych norm technicznych pomieszczeń i urządzeń warsztatowych, ale to także kwestia bezpieczeństwa pracy ludzi i wyposażenia ich w odpowiednie uprawnienia. W dobie upowszechniania się pojazdów hybrydowych i elektrycznych niezbędne jest posiadanie uprawnień do ich obsługi a także znajomość wytycznych obejmujących przygotowanie miejsca pracy, aby spełniało ono normy bezpieczeństwa i BHP” – wyjaśnia
Marek Nytko TÜV SÜD Polska.
Cyfrowe łącza i komputery już rozgrzewają przed tegorocznymi XI Ogólnopolskimi Mistrzostwami Mechaników tacy giganci jak Dell Technologies, Google For Education, GoCloud.pl.
Organizatorami Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników są V8 Team,Międzynarodowe Targi Poznańskie oraz Fundacja Cooperatio, zrzeszająca ekspertów, przedstawicieli organizacji branżowych i firm współpracujących na rzecz bezpieczeństwa w ruchu drogowym oraz promujących rozwój edukacji technicznej.
Partnerem strategicznym Mistrzostw jest PLATINUM ORLEN OIL. Partnerami Mistrzostw są: FILTRON, Grupa Topex, NEO Tools, GRAPHITE, VARTA, ZF Aftermarket, TRW, SACHS, febi bilstein, John Deere, TÜV SÜD Polska, BOŚ Bank, PRE Biel, Overcome, Google For Education, GoCloud.pl, Dell Technologies, RNEW, Biuro Ekspertyz Technicznych i Szkoleń BETiS, Stowarzyszenie Elektryków Polskich, Briggs&Stratton, Chabin, Grupa DBK, TEC 2000, 3MM Racing, Yamaha, Pit Bike, LOCO, LCO, Yanosik, Yanosik Warsztaty, Fortus Auto, Targi Techniki Motoryzacyjnej, Poznań Motor Show, Poznań Game Arena, Duda Garage, Duda Motorsport, Hydrogen Poland, PACTT, Politechnika Rzeszowska, Wojskowa Akademia Techniczna, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy oraz Instytut Badań Edukacyjnych. Patronem medialnym edukacyjnym wydarzenia jest Librus.
Szczególnie cenne, świadczące o randze Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników, są patronaty honorowe: Wiceprezesa Rady Ministrów Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi Henryka Kowalczyka, Ministra Edukacji i Nauki Przemysława Czarnka, Ministerstwa Klimatu i Środowiska, Ministerstwa Rozwoju i Technologii, Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, PARP, ARiMR, KRUS, KOWR, Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego, Polskiego Stowarzyszenia Paliw Alternatywnych, Polskiego Związku Przemysłu Oponiarskiego, Związku Dealerów Samochodowych.