MM 2019 – Pasek

kontakt - mistrzostwa mechanikow
Slider

Dlaczego John Deere to dobre miejsce na rozwój dla młodych mechaników?

Ponad tysięczna grupa osób pracujących w strukturach dealerskich, kilkaset osób w dziale serwisu i części we wszystkich województwach i świetna opinia wśród rolników – oto główne powody, dla których John Deere, gigant z branży maszyn rolniczych w Polsce to dobry kierunek dla młodych mechaników na budowanie swojej kariery zawodowej.

Udział w Ogólnopolskich Mistrzostwach Młodych Mechaników to dla uczestników okazja do sprawdzenia swoich umiejętności w praktyce. Nowa kategoria konkursu dotycząca ciągników rolniczych wprowadzona przez Fundację Cooperatio przy wsparciu Top Agrar i John Deere daje z kolei możliwość podjęcia nowego wyzwania oraz przekonania, dlaczego warto zainteresować się rozwojem zawodowym w tym sektorze.

john deere img 01
john deere img 02

Setki miejsc pracy

 

John Deere może poszczycić się znakomicie rozwiniętą siecią dealerską, dzięki której jest obecny w każdym województwie.

– W całym kraju posiadamy 59 punktów sprzedaży, w których pracuje około 160 handlowców, 120 pracowników działu części i 320 pracowników działu serwisu. W sumie szacujemy liczbę osób pracujących w strukturach dealerskich na około 1000 – mówi Piotr Dziamski z John Deere Polska. Dla młodych mechaników oznacza to duże szanse na potencjalne zatrudnienie w jednej z największych marek świata oraz w firmie cieszącej się znakomitą renomą także w Polsce.

 

Lider opinii rolników…

 

Potwierdzają to opublikowane we wrześniu wyniki Niezależnego Badania Opinii Rolników (NBOR) prowadzonego przez Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu oraz Top Agrar. Oceny drugiej edycji tego badania zbierano przez 10 miesięcy (IX 2017-VII 2018) wśród użytkowników ciągników, a ostateczna ocena została określona na podstawie czterech kryteriów głównych: funkcjonalność, awaryjność, ergonomia i bhp oraz estetyka wykonania. Rolnicy poszczególne cechy oceniali w skali 1-5. Pierwsze miejsce, podobnie jak przed rokiem, zajęły ciągniki marki John Deere.

 

…oraz sprzedaży

 

Bardzo dobra opinia użytkowników ma odzwierciedlenie w sprzedaży nowych i używanych ciągników. Otóż traktory marki John Deere były najczęściej wybierane przez polskich rolników w 2018. W tym czasie według najnowszych badań niezależnego źródła PIGMiUR (na bazie CEPIK) zanotowano rejestrację dokładnie 3740 ciągników John Deere nowych i używanych.

 

Laureat branżowych nagród

 

Amerykańskie przedsiębiorstwo rokrocznie zdobywa tytuły na ważnych wydarzeniach branżowych. W ostatnim czasie John Deere zwyciężył w plebiscycie „Izydory” organizowanym przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze, wyłaniającej firmy przyjazne rolnikom. Co ważne ocena firm opierała się tylko i wyłącznie na głosach oddawanych przez rolników. Świadczy to o bardzo wysokiej ocenie marki przez gospodarstwa rolne, co jest efektem ogromnego zaangażowania dealerów John Deere.

 

 

Wśród 100 najcenniejszych marek świata

 

John Deere może poszczycić się obecnością wśród najcenniejszych marek na świecie. W rankingu „Best Global Brands 2018” przygotowanym przez Interbrand, wiodącą firmę konsultingową, amerykański gigant z branży rolniczej plasuje się na 88. miejscu, awansując o 4. miejsca w porównaniu z rokiem ubiegłym. Interbrand szacuje wartość marki John Deere na około 5,4 miliarda dolarów. Jest to jedyna marka ciągników rolniczych obecna w zestawieniu.