Trzecie Ogólnopolskie Mistrzostwa IT – Finałowe Wyniki i Podsumowanie

Trzecie Ogólnopolskie Mistrzostwa IT wkraczają na finałową ścieżkę, oferując uczniom szkół podstawowych i ponadpodstawowych wyjątkową okazję do rozwijania umiejętności cyfrowych i przygotowania na wyzwania branży IT.

Wydarzenie odbywa się dzięki strategicznemu wsparciu Atos Poland Global Services oraz technologicznemu wsparciu partnerów takich jak IBE – Instytut Badań Edukacyjnych, Samsung, TEB, Actina i AMD, Trecom i Cisco, Akces Edukacja, FIRST LEGO League, 11 bit studios, Vulcan, FRENZY, Cyfrowy Dialog, Grupa MT, Poznań Game Arena i wielu innych liderów technologicznych.

 

Damian Kaczor, Head of Atos PGS, podkreśla znaczenie inwestycji w młode talenty:

„Jesteśmy przekonani, że inwestowanie w edukację i rozwój młodych talentów jest kluczowe dla przyszłości branży IT. Mistrzostwa IT stanowią doskonałą okazję do wspierania uczniów w rozwijaniu umiejętności cyfrowych i kształtowania ich zainteresowań dotyczących technologii. Jako firma Atos, stawiamy na edukację młodych ludzi i dzielimy się swoim doświadczeniem, a Mistrzostwa IT idealnie się w to wpisują.”

 

 

Wyniki Finałów w Kategoriach GameDev i Robotyka

W dniu finału dywizji GameDev i Robotyka wyróżnili się najlepsi z najlepszych:

Kategoria GameDev – Szkoła Podstawowa

1 miejsce: Jan Banachewicz, Tymoteusz Pawluk (Szkoła Podstawowa nr 4 im. ks. Jana Twardowskiego w Lubartowie)
2 miejsce: Michał Przytocki, Kacper Przepłata (Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Strzegomiu)
3 miejsce: Wiktor Jakubowski, Jan Werner-Malento (Szkoła Podstawowa nr 158 im. Jana Kilińskiego w Warszawie)

 

Kategoria GameDev – Szkoła Ponadpodstawowa

1 miejsce: Bartosz Perz, Mateusz Szymczak (Technikum nr 19 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Poznaniu)
2 miejsce: Dawid Witan, Misha Klishyn (Technikum Informatyczno-Ekonomiczne nr 9 w Olsztynie)
3 miejsce: Damian Langowski, Bartłomiej Piętka (Zespół Szkół Elektronicznych im. Wojska Polskiego w Bydgoszczy)

 

Kategoria Robotyka – Szkoła Podstawowa

1 miejsce: Gabriel Gajewski, Artem Strekozov (Szkoła Podstawowa Nr 18 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Rzeszowie)
2 miejsce: Kornel Słoboda, Szymon Stefanik (Szkoła Podstawowa nr 2 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Tomaszowie Lubelskim)
3 miejsce: Jan Szetela, Karol Serafin (Szkoła Podstawowa Nr 18 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Rzeszowie)

 

Kategoria Robotyka – Szkoła Ponadpodstawowa

1 miejsce: Oliwier Adamczyk, Bartłomiej Kalita (Zespół Szkół Elektronicznych im. Bohaterów Westerplatte w Radomiu)
2 miejsce: Miłosz Orębski, Michał Rynkiewicz (Zespół Szkół Elektronicznych im. Wojska Polskiego w Bydgoszczy)
3 miejsce: Wiktor Machnio, Adam Lenardt (Zespół Szkół Elektronicznych im. Bohaterów Westerplatte w Radomiu)

 

Rozwój Kompetencji i Innowacje w Edukacji IT Mistrzostwa obejmują różnorodne dywizje tematyczne, takie jak GameDev, Robotyka, Programowanie, Cyberbezpieczeństwo oraz AI. Obecnie, w dniu finału dywizji GameDev i Robotyka, startują zapisy do kolejnych dywizji, w tym Programowanie, Cyberbezpieczeństwo i AI, które swoje finały będą miały w marcu 2025 r. Każdy uczestnik może liczyć na wsparcie ze strony wybitnych ambasadorów, w tym Barbary Halski, Petrosa Psyllosa, Grzegorza Dudy, Sławomira Kulikowskiego i profesora Włodzisława Ducha.

Współpraca z liderami rynku IT, takimi jak Vulcan, ISSA, Cyfrowy Dialog i LNU, zapewnia uczestnikom wiedzę i doświadczenia praktyczne, przygotowując ich do przyszłych wyzwań zawodowych. Mistrzostwa promują także rozwój kluczowych kompetencji, takich jak kreatywność, komunikacja i krytyczne myślenie, m.in. w ramach programu Solve for Tomorrow wspieranego przez Samsung. To wyjątkowe wydarzenie umożliwia młodym talentom IT odkrywanie własnych możliwości i rozwijanie pasji w dynamicznej i wspierającej atmosferze.

Zobacz także...

  • V8 Team sp. z.o.o.

  • ul. Czarna Droga 1
  • 85-220 Bydgoszcz
  • NIP 5540308537
  • REGON 002481430

Aktualności kategorie

Najnowsze galerie

Najnowsze filmy