AKCJE SPECJALNE: Zielona Karta John Deere
Dzięki akcji „Zielona Karta” firmy John Deere Polska uczestnicy Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników zyskują szansę na pogłębienie wiedzy na temat historii marki, jej bogatej oferty, a także aspektów technicznych związanych z budową i serwisowaniem pojazdów i maszyn rolniczych.
To wiedza niezbędna w pracy każdego mechanika, który decyduje się na związanie z tym obszarem motoryzacji. Warto ją zdobyć i pogłębiać swoje wiadomości, by nadążyć za trendami i rozwojem technologicznym jaki obserwujemy w branży pojazdów i maszyn rolniczych, coraz bardziej skomplikowanych, ale jednocześnie znacznie ułatwiających pracę rolnikom.
W ramach akcji „Zielona Karta” eksperci firmy John Deere Polska przygotują materiały edukacyjne i filmy szkoleniowe. Wystarczy zalogować się na swoje konto w Akademii Młodego Mechanika, by odbyć szkolenia online. Ich tematyka będzie bardzo szeroka – od historii marki, poprzez jej największe osiągnięcia, bogatą ofertę produktową aż po wiedzę dotyczącą obsługi i serwisowania maszyn rolniczych. W Akademii Młodego Mechanika dostępne będą również testy sprawdzające. Uczestnicy Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników, którzy osiągną najlepsze wyniki, otrzymają tzw. „zieloną kartę” – gwarancję udziału w finałach bez względu na wyniki eliminacji.
John Deere może poszczycić się obecnością wśród najcenniejszych marek na świecie. W rankingu „Best Global Brands 2021” przygotowanym przez Interbrand, wiodącą firmę konsultingową, amerykański gigant z branży rolniczej plasuje się na 90. miejscu. Interbrand szacuje wartość marki John Deere na około 5,616 miliarda dolarów. Jest to jedyna marka ciągników rolniczych obecna w zestawieniu. John Deere w rankingu znalazł się już po raz 11.
John Deere Polska posiada w całym kraju 42 punkty sprzedaży, w których pracuje około 140 handlowców, ponad 100 pracowników działu części i 360 pracowników działu serwisu. Łącznie w strukturach dealerskich John Deere Polska pracuje ponad 900 osób.