Ambasadorzy Mistrzostw Mechaników

Bartosz
Zmarzlik
Bartosz Zmarzlik jest ambasadorem ORLEN OIL od 2020 roku. Jest trzykrotnym złotym medalistą Mistrzostw Świata na żużlu, zdobył również dwa srebrne i jeden brązowy medal. Bartosz jest multimedalistą zarówno w Drużynowych, jak i Indywidualnych Mistrzostwach Polski na szczeblu juniorskim i seniorskim. W 2023 r. zdobył trzeci tytuł z rzędu. Bartosz parokrotnie triumfował również w PGE Indywidualnych Międzynarodowych Mistrzostwach Ekstraligi. W przeciągu ostatnich ośmiu lat został 6 razy najskuteczniejszym zawodnikiem ekstraligi. 
KUBA
PRZYGOŃSKI
Jakub Przygoński jest ambasadorem ORLEN Oil od 2009 roku. To wybitny kierowca rajdowy i driftingowy. Zdobywca Pucharu Świata w Rajdach Cross Country w 2018 roku oraz trzykrotny mistrz Polski w rajdach terenowych. W 2019 roku zajął 4. miejsce w Rajdzie Dakar. Kuba jest znany z determinacji, umiejętności radzenia sobie w trudnym terenie i nienagannej techniki kierowania, co pozwala mu osiągać doskonałe wyniki.
MIKO
MARCZYK
Mikołaj „Miko” Marczyk jest ambasadorem ORLEN OIL od 2022 roku. To najmłodszy w historii, dwukrotny Rajdowy Mistrz Polski oraz Mistrz Europy Juniorów. Mikołaj Marczyk jest uznawany za jednego z najbardziej utalentowanych i obiecujących kierowców rajdowych w Polsce. Obecnie ściga się w Rajdowych Mistrzostwach Świata WRC2, a jego pasja, wytrwałość i ciężka praca zapewniają mu stabilne i imponujące wyniki na odcinkach specjalnych.
KAJETAN
KAJETANOWICZ
Kajetan „Kajto” Kajetanowicz jest ambasadorem ORLEN OIL od 2023r. Zdobył tytuł Mistrza Europy w Rajdach Samochodowych trzykrotnie z rzędu – w latach 2015, 2016 i 2017. Był pierwszym Polakiem, który osiągnął taki sukces. Uznawany za jednego z najlepszych polskich sportowców, Kajetan Kajetanowicz jest zawodnikiem ORLEN Rally Team, a na swoim koncie ma tytuł Rajdowego Wicemistrza Świata, który wywalczył dwukrotnie, w kategoriach WRC 2 i WRC 3. Jego determinacja, zaangażowanie i zdolności techniczne sprawiają, że jest on prawdziwą legendą rajdów samochodowych.
KAROL
DUDA

Jestem kierowcą wyścigowym, aktualnie jeżdżę Citroenem C2 s1600 RX DM, którym ścigam się w Mistrzostwach Europy CEZ i walczę o tytuł mistrza. Pasją zaraził mnie tato. Od kiedy pamiętam jeździłem z nim na wyścigi górskie. W wieku 6 lat tato wziął mnie na gokarty halowe, a rok później wystartowaliśmy w Mistrzostwach Polski ROK w kartingu. Sezon później wzięliśmy udział w Serii Rotaxa. Ze względu na wzrost i wagę miałem ciężko, aby rywalizować z czołówką. Tato postanowił, że zbudujemy pierwsza rajdówkę. Był to Citroen Saxo z silnikiem 1.6. Wystartowaliśmy w okręgowych zawodach na torze, gdzie dopuszczali kierowców z licencja kartingową. Na pierwszych zawodach samochodowych w wieku 11 lat wygrałem klasyfikację generalną. Zostaliśmy w tej serii jeszcze przez dwa sezony, ponieważ tor był blisko (20 km od domu), a inne zawody nie dopuszczały mnie do startu. W drugim sezonie jeździłem VW Golf 6 Cup z napędem na cztery koła i silnikiem 1.8 turbo o mocy około 300 koni mechanicznych. Miałem wtedy 12 lat. Natrafiliśmy potem na Race Day, który organizował zawody ogólnopolskie na torach Jastrząb, Kielce, Ułęż, Modlin, Słomczyn. Wtedy startowałem Seatem Leonem TCR 4×4 z silnikiem 2.0 T o mocy 350 koni. Wywalczyłem 2 tytuły Mistrza w grupie 4×4 i Junior. Miałem wtedy 13 lat. Następnie zbudowaliśmy Citroena C2 S1600 RX DM i wystartowaliśmy w Mistrzostwach Polski Rallycrossu. Sezon później zdecydowaliśmy się na Mistrzostwa Europy CEZ w Wyścigach Górskich. Niestety aby być wliczonym w klasyfikacje sezonu trzeba mieć ukończone 16 lat. Miałem wtedy 15. Gdyby nie wiek zdobylibyśmy tytuł Vice-Mistrza Europy. W tym roku startujemy w tym samym cyklu i walczymy o Tytuł. W przyszłości chcemy wystartować w wyścigach płaskich. Na co dzień dużą ilość czasu poświęcam mechanice samochodowej. Pomagam tacie w projektach i również posiadam swoje projekty, przy których sam pracuję. Nie tylko mechanika jest moja pasja – również gram na fortepianie, pianinie i trenuję boks. Jestem zawsze z Wami i czuję się zaszczycony, że mogę z wami współpracować. Będę dla was łącznikiem pomiędzy młodym a tym trochę starszym pokoleniem.

Do zobaczenia!

GRZEGORZ
DUDA

Mechanik z powołania i wykształcenia. Czternastokrotny mistrz Polski w wyścigach i rajdach samochodowych. Promotor zawodu mechanika oraz ambasador Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników.

Kategorie Mistrzostw Mechaników

AKCJE SPECJALNE

FINAŁ | WYNIKI | kategoria: Młody Mechanik

Młody Mechanik Młody Mechanik 2023 finał/wyniki w formacie PDF: link

FINAŁ | WYNIKI | kategoria: Młody Mechanik Maszyn Rolniczych

Młody Mechanik Maszyn Rolniczych Młody Mechanik Maszyn Rolniczych 2023 finał/wyniki w formacie PDF: link

FINAŁ | WYNIKI | kategoria: Młody Mechanik Motocyklowy

Młody Mechanik Motocyklowy Młody Mechanik Maszyn Motocyklowy 2023 finał/wyniki w formacie PDF: link

FINAŁ | WYNIKI | kategoria: Elektromobilni

Elektromobilni ELEKTROMOBILNI 2023 finał/wyniki w formacie PDF: link

FINAŁ | WYNIKI | kategoria: Młody Mechanik Pojazdów Ciężarowych

Młody Mechanik Pojazdow Ciezarowych Młody Mechanik Pojazdów Ciężarowych 2023 finał/wyniki w formacie PDF: link

FINAŁ | WYNIKI | kategoria: Młody Lakiernik

Młody Lakiernik Młody Lakiernik 2023 finał/wyniki w formacie PDF: link

FINAŁ | WYNIKI | kategoria: Mechanik Zawodowy

Mechanik Zawodowy Mechanik Zawodowy 2023 finał/wyniki w formacie PDF: link
  • Organizatorzy

  • Patronat honorowy

  • Patronat honorowy

  • Patronat honorowy

  • Partner Strategiczny

  • Partner Edukacyjny

  • Partnerzy

  • Partnerzy

  • Partnerzy

  • Partnerzy

  • Partnerzy

  • Partnerzy

  • Partnerzy

  • Partnerzy

  • V8 Team sp. z.o.o.

  • ul. Czarna Droga 1
  • 85-220 Bydgoszcz
  • NIP 5540308537
  • REGON 002481430

Aktualności kategorie

Najnowsze galerie

Najnowsze filmy