Ambasadorzy Mistrzostw Mechaników

Bartek
Zmarzlik
Cześć! Tu Bartek Zmarzlik jestem ambasadorem marki olejów PLATINUM ORLEN OIL! Od najmłodszych lat jeżdżę na dwóch kółkach. Moją wielką miłością jest czarny sport – żużel. Jeszcze jako junior, w 2016 roku zostałem brązowym medalistą Indywidualnych Mistrzostw Świata. Rok wcześniej wywalczyłem Mistrzostwo Świata Juniorów, a w 2012 zostałem mistrzem Europy do 19 lat. Ciężką pracą i wytrwałością osiągnąłem tytuł Mistrza Świata Speedway Grand Prix 2019, broniąc tego tytułu także w 2020 roku! Trzykrotnie zdobyłem również tytuł Najlepszego Zawodnika PGE Ekstraligi. A 11 lipca 2021 w Lesznie zdobyłem upragniony tytuł Indywidualnego Mistrza Polski. Szybka jazda to moja domena. Może dlatego moi fajni nazywają mnie „F16”? Polecam, Bartosz Zmarzlik
KUBA
PRZYGOŃSKI
Tu Kuba Przygoński,
jestem ambasadorem marki olejów PLATINUM ORLEN OIL! Od 12. roku życia rywalizuję w motosporcie. Smak pierwszych sukcesów poczułem ścigając się na dwóch kółkach i zdobywając 6. miejsce w Rajdzie Dakar. To ono rozbudziło we mnie marzenie i wyznaczyło cel – wygrać Dakar. 6 lat temu przesiadłem się za kierownicę auta, a miejsce na podium Dakaru było tuż tuż, w 2018 i w 2021 roku zająłem w tych najtrudniejszych zawodach na świecie 4. miejsce. W 2018 sięgnąłem także po puchar świata, a w 2020 po podwójne mistrzostwo Polski – w driftingu i rajdach terenowych oraz wicemistrzostwo Polski w rallycrossie. Wielką pasją darzę drifting – jazdę w kontrolowanym uślizgu – w tej dyscyplinie jestem wielokrotnym Mistrzem Polski. Jako doświadczony kierowca wiem, jak ważny dla samochodu jest olej najwyższej jakości. To jednak nie wszystko! Układ chłodzenia jest kluczowym elementem konstrukcji silnika – utrzymuje jego temperaturę na odpowiednim poziomie oraz zapobiega jego przegrzaniu i uszkodzeniu. 

Polecam, Kuba Przygoński

ROBERT
KUBICA

Cześć tu Robert Kubica,
jestem ambasadorem marki olejów PLATINUM ORLEN OIL! Swoją przygodę z motosportem zaczynałem od gokartów. Po raz pierwszy jeździłem tym pojazdem już jako sześciolatek, a w 1994 uzyskałem licencję kartingową. Moim pierwszym oficjalnym startem były zawody w Poznaniu, w których zwyciężyłem. W debiutanckiej rundzie Juniorskich Mistrzostw Włoch zdobyłem pole position i dwukrotnie zająłem drugie miejsce. W 1998 r. zostałem Juniorskim Mistrzem Włoch i wicemistrzem Europy, wygrałem też Monaco Kart Cup. Pierwsze kilometry, jako kierowca testowy zespołu F1 przejechałem podczas testów na torze Catalunya w Barcelonie 25 stycznia 2006. Mój moment debiutu w Formule 1. nastąpił podczas Grand Prix Węgier w 2006 r. w barwach BMW Sauber. Największym moim dotychczasowym osiągnięciem jest zwycięstwo w Grand Prix Kanady w 2008 r. 12 razy stawałem na podium w zawodach Grand Prix F1. W latach 2013–2016 startowałem w Rajdowych Mistrzostwach Świata, a w debiutanckim sezonie, za kierownicą Citroena DS3 RRC, zostałem Mistrzem Świata klasy WRC 2. W 2019 r. oficjalnie powróciłem do ścigania w Formule 1. Po latach doświadczeń w prowadzeniu różnych pojazdów wiem, jak ważne jest używanie profesjonalnych olejów. Dlatego rekomenduje oleje syntetyczne z linii PLATINUM Max Expert, bo odpowiadają najwyższym wymaganiom producentów samochodów osobowych. Ich unikalna formuła jest wynikiem badań oraz testów prowadzonych przez technologów z ORLEN OIL.

MIKO
MARCZYK

Cześć tu Miko Marczyk,
jestem ambasadorem marki olejów PLATINUM ORLEN OIL!

KAROL
DUDA

Jestem kierowcą wyścigowym, aktualnie jeżdżę Citroenem C2 s1600 RX DM, którym ścigam się w Mistrzostwach Europy CEZ i walczę o tytuł mistrza. Pasją zaraził mnie tato. Od kiedy pamiętam jeździłem z nim na wyścigi górskie. W wieku 6 lat tato wziął mnie na gokarty halowe, a rok później wystartowaliśmy w Mistrzostwach Polski ROK w kartingu. Sezon później wzięliśmy udział w Serii Rotaxa. Ze względu na wzrost i wagę miałem ciężko, aby rywalizować z czołówką. Tato postanowił, że zbudujemy pierwsza rajdówkę. Był to Citroen Saxo z silnikiem 1.6. Wystartowaliśmy w okręgowych zawodach na torze, gdzie dopuszczali kierowców z licencja kartingową. Na pierwszych zawodach samochodowych w wieku 11 lat wygrałem klasyfikację generalną. Zostaliśmy w tej serii jeszcze przez dwa sezony, ponieważ tor był blisko (20 km od domu), a inne zawody nie dopuszczały mnie do startu. W drugim sezonie jeździłem VW Golf 6 Cup z napędem na cztery koła i silnikiem 1.8 turbo o mocy około 300 koni mechanicznych. Miałem wtedy 12 lat. Natrafiliśmy potem na Race Day, który organizował zawody ogólnopolskie na torach Jastrząb, Kielce, Ułęż, Modlin, Słomczyn. Wtedy startowałem Seatem Leonem TCR 4×4 z silnikiem 2.0 T o mocy 350 koni. Wywalczyłem 2 tytuły Mistrza w grupie 4×4 i Junior. Miałem wtedy 13 lat. Następnie zbudowaliśmy Citroena C2 S1600 RX DM i wystartowaliśmy w Mistrzostwach Polski Rallycrossu. Sezon później zdecydowaliśmy się na Mistrzostwa Europy CEZ w Wyścigach Górskich. Niestety aby być wliczonym w klasyfikacje sezonu trzeba mieć ukończone 16 lat. Miałem wtedy 15. Gdyby nie wiek zdobylibyśmy tytuł Vice-Mistrza Europy. W tym roku startujemy w tym samym cyklu i walczymy o Tytuł. W przyszłości chcemy wystartować w wyścigach płaskich. Na co dzień dużą ilość czasu poświęcam mechanice samochodowej. Pomagam tacie w projektach i również posiadam swoje projekty, przy których sam pracuję. Nie tylko mechanika jest moja pasja – również gram na fortepianie, pianinie i trenuję boks. Jestem zawsze z Wami i czuję się zaszczycony, że mogę z wami współpracować. Będę dla was łącznikiem pomiędzy młodym a tym trochę starszym pokoleniem.

Do zobaczenia!

GRZEGORZ
DUDA

Mechanik z powołania i wykształcenia. Czternastokrotny mistrz Polski w wyścigach i rajdach samochodowych. Promotor zawodu mechanika oraz ambasador Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników.

Kategorie Mistrzostw Mechaników

AKCJE SPECJALNE

FINAŁ | WYNIKI | kategoria: Młody Mechanik

Młody Mechanik
Młody Mechanik 2023 finał/wyniki w formacie PDF: link

FINAŁ | WYNIKI | kategoria: Młody Mechanik Maszyn Rolniczych

Młody Mechanik Maszyn Rolniczych
Młody Mechanik Maszyn Rolniczych 2023 finał/wyniki w formacie PDF: link

FINAŁ | WYNIKI | kategoria: Młody Mechanik Motocyklowy

Młody Mechanik Motocyklowy
Młody Mechanik Maszyn Motocyklowy 2023 finał/wyniki w formacie PDF: link

FINAŁ | WYNIKI | kategoria: Elektromobilni

Elektromobilni
ELEKTROMOBILNI 2023 finał/wyniki w formacie PDF: link

FINAŁ | WYNIKI | kategoria: Młody Mechanik Pojazdów Ciężarowych

Młody Mechanik Pojazdow Ciezarowych
Młody Mechanik Pojazdów Ciężarowych 2023 finał/wyniki w formacie PDF: link

FINAŁ | WYNIKI | kategoria: Młody Lakiernik

Młody Lakiernik
Młody Lakiernik 2023 finał/wyniki w formacie PDF: link

FINAŁ | WYNIKI | kategoria: Mechanik Zawodowy

Mechanik Zawodowy
Mechanik Zawodowy 2023 finał/wyniki w formacie PDF: link
  • V8 Team sp. z.o.o.

  • ul. Czarna Droga 1
  • 85-220 Bydgoszcz
  • NIP 5540308537
  • REGON 002481430
  • Kontakt

  • biuro@v8team.pl
  • 52 322 64 84
  • 603 888 111
  • 603 523 888
  • 788 857 180

Aktualności kategorie

Najnowsze galerie

Najnowsze filmy