Ambasadorzy Platinum Orlen Oil już nie mogą się doczekać waszej rywalizacji. Wśród nich jest Kajetan Kajetanowicz, który zapowiedział swoją obecność w turniejową sobotę.
1 kwietnia będziecie mogli spotkać się z trzykrotnym rajdowym mistrzem Europy. Będzie możliwość zrobienia sobie zdjęcia, rozmowy o tajnikach motoryzacji i co najważniejsze podpatrzenia jak pracują mechanicy mistrza. Zobaczcie jak Kajetan dodaje wam mocy na tydzień przed wielkim finałem.
Przygotowujemy młodzież na potrzeby biznesu, przez cały rok zrzeszamy tysiące młodych ludzi oraz zawodowych mechaników gotowych do spełniania się w pięknym zawodzie jakim jest mechanika samochodowa.
Ogólnopolskie Mistrzostwa Mechaników obejmują wszystko to co dzieje się obecnie w branży motoryzacyjnej. Działamy, motywujemy, kształcimy - to nasze motto. Podążamy za trendami w motoryzacji, jednocześnie wybiegając w przyszłość.
Podczas Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników stawiamy na rozwój i edukację. Uczymy praktycznych umiejętności, niezbędnych w codziennej pracy mechanika samochodowego.
Młody Mechanik, Elektromobilni | 30/03 |
Młody Mechanik Maszyn Rolniczych, Młody Mechanik Pojazdów Ciężarowych, Młody Lakiernik | 31/03 |
Młody Mechanik Motocyklowy, Mechanik Zawodowy | 01/04 |
MIĘDZYNARODOWE TARGI POZNAŃSKIE PODCZAS TARGÓW | ![]() |
Polecam, Kuba Przygoński
Cześć tu Robert Kubica,
jestem ambasadorem marki olejów PLATINUM ORLEN OIL! Swoją przygodę z motosportem zaczynałem od gokartów. Po raz pierwszy jeździłem tym pojazdem już jako sześciolatek, a w 1994 uzyskałem licencję kartingową. Moim pierwszym oficjalnym startem były zawody w Poznaniu, w których zwyciężyłem. W debiutanckiej rundzie Juniorskich Mistrzostw Włoch zdobyłem pole position i dwukrotnie zająłem drugie miejsce. W 1998 r. zostałem Juniorskim Mistrzem Włoch i wicemistrzem Europy, wygrałem też Monaco Kart Cup. Pierwsze kilometry, jako kierowca testowy zespołu F1 przejechałem podczas testów na torze Catalunya w Barcelonie 25 stycznia 2006. Mój moment debiutu w Formule 1. nastąpił podczas Grand Prix Węgier w 2006 r. w barwach BMW Sauber. Największym moim dotychczasowym osiągnięciem jest zwycięstwo w Grand Prix Kanady w 2008 r. 12 razy stawałem na podium w zawodach Grand Prix F1. W latach 2013–2016 startowałem w Rajdowych Mistrzostwach Świata, a w debiutanckim sezonie, za kierownicą Citroena DS3 RRC, zostałem Mistrzem Świata klasy WRC 2. W 2019 r. oficjalnie powróciłem do ścigania w Formule 1. Po latach doświadczeń w prowadzeniu różnych pojazdów wiem, jak ważne jest używanie profesjonalnych olejów. Dlatego rekomenduje oleje syntetyczne z linii PLATINUM Max Expert, bo odpowiadają najwyższym wymaganiom producentów samochodów osobowych. Ich unikalna formuła jest wynikiem badań oraz testów prowadzonych przez technologów z ORLEN OIL.
Jestem kierowcą wyścigowym, aktualnie jeżdżę Citroenem C2 s1600 RX DM, którym ścigam się w Mistrzostwach Europy CEZ i walczę o tytuł mistrza. Pasją zaraził mnie tato. Od kiedy pamiętam jeździłem z nim na wyścigi górskie. W wieku 6 lat tato wziął mnie na gokarty halowe, a rok później wystartowaliśmy w Mistrzostwach Polski ROK w kartingu. Sezon później wzięliśmy udział w Serii Rotaxa. Ze względu na wzrost i wagę miałem ciężko, aby rywalizować z czołówką. Tato postanowił, że zbudujemy pierwsza rajdówkę. Był to Citroen Saxo z silnikiem 1.6. Wystartowaliśmy w okręgowych zawodach na torze, gdzie dopuszczali kierowców z licencja kartingową. Na pierwszych zawodach samochodowych w wieku 11 lat wygrałem klasyfikację generalną. Zostaliśmy w tej serii jeszcze przez dwa sezony, ponieważ tor był blisko (20 km od domu), a inne zawody nie dopuszczały mnie do startu. W drugim sezonie jeździłem VW Golf 6 Cup z napędem na cztery koła i silnikiem 1.8 turbo o mocy około 300 koni mechanicznych. Miałem wtedy 12 lat. Natrafiliśmy potem na Race Day, który organizował zawody ogólnopolskie na torach Jastrząb, Kielce, Ułęż, Modlin, Słomczyn. Wtedy startowałem Seatem Leonem TCR 4x4 z silnikiem 2.0 T o mocy 350 koni. Wywalczyłem 2 tytuły Mistrza w grupie 4x4 i Junior. Miałem wtedy 13 lat. Następnie zbudowaliśmy Citroena C2 S1600 RX DM i wystartowaliśmy w Mistrzostwach Polski Rallycrossu. Sezon później zdecydowaliśmy się na Mistrzostwa Europy CEZ w Wyścigach Górskich. Niestety aby być wliczonym w klasyfikacje sezonu trzeba mieć ukończone 16 lat. Miałem wtedy 15. Gdyby nie wiek zdobylibyśmy tytuł Vice-Mistrza Europy. W tym roku startujemy w tym samym cyklu i walczymy o Tytuł. W przyszłości chcemy wystartować w wyścigach płaskich. Na co dzień dużą ilość czasu poświęcam mechanice samochodowej. Pomagam tacie w projektach i również posiadam swoje projekty, przy których sam pracuję. Nie tylko mechanika jest moja pasja – również gram na fortepianie, pianinie i trenuję boks. Jestem zawsze z Wami i czuję się zaszczycony, że mogę z wami współpracować. Będę dla was łącznikiem pomiędzy młodym a tym trochę starszym pokoleniem.
Do zobaczenia!